woensdag 19 september 2007

Vis



Twijfelen, twijfelen, twijfelen. Een van mijn eigenschappen, en blijkbaar eigen aan mijn sterrenbeeld. De vis dus. Niet dat ik er echt belang en geloof aan hecht, maar ik moet toch toegeven dat heel veel van de omschrijvingen van "mijn" sterrenbeeld kloppen. Zo ook het eeuwige twijfelen en dromen... Ja, ik ben een dromer. Dromen van een betere wereld, dromen van een succesvolle zaak, dromen van een wereldreis met een zeilboot, dromen over.... en dan... twijfelen over mijn kunnen, twijfelen over mijn toekomst, twijfelen over mijn eigen zaak, twijfelen over..

En op dit moment twijfel ik dus over mijn moto.... Ik dacht dat ik eruit was. Ik ging hem houden. Ik heb 4 maanden geleden een dom ongelukje gehad met mijn stalen ros en dit ongelukje had nogal zware gevolgen.

Eigenlijk was ik eruit. Ik ging terug rijden en genieten van het "vrije" gevoel. Maar gisteren heeft een collega van me 2 nogal sterke verhalen verteld, en het zekere gevoel smolt als sneeuw voor de zon... twijfelen twijflen twijfelen.

Dju toch

1 opmerking:

Anoniem zei

Aan alles is een begin en een einde ;ook aan die onzekerheid Ik heb dat ook ,maar nu kan ik al eens foert zeggen,maar nog niet genoeg.groetjes en zie dat je er uit geraakt hé.