woensdag 12 september 2007

Midlife crisis

De midlife crisis. Wanneer begint die eigenlijk? Ik ben nu bijna 37 en ik vrees eigenlijk dat ik er vroegtijdig aan begonnen ben. Ik ben constant op zoek naar wat ik wil doen in mijn verdere leven. Met een beetje pech kan het zeer snel gedaan zijn, en daar ben ik me meer en meer van bewust. Dus waar wil ik naartoe? Wat wil ik doen? Wat geeft me power?... Ja hé... midlife crisis :-) En ik merk rondom mij dat ik zeker niet de enige ben. Ha, misschien is een zelfhulpgroep oprichten voor late dertigers wel het gat in de markt. Mmmm... even brainstormen.


Moet ik nu opzoek naar een vijvertje? Of gaan we toch voor de BMW 1200RT ? Met pikkeltje :-)





1 opmerking:

Anoniem zei

Die midlive crisis gaat wel voorbij zonder problemen ,neem het van mij aan.
Een BWW is mooi,poets en rijplezier en veel centjes .Een vijvertje is mooi ,poetswerk en kijkplezier en ook centjes.Aan u de keuze.xxx jes