woensdag 5 september 2007

Het geeft me energie !!


Het is altijd hetzelfde. Als ik 's avonds na mijn "normale" dagtaak bij mijn werkgever nog de baan op moet voor mijn eigen piepklein bedrijfje, dan geeft me dit steeds een boost van energie. Als ik dan thuiskom wil ik altijd nog duizend en één dingen doen. Deze avond is niet anders. Ik heb net nog een paar mails verstuurd naar klanten, nog wat opzoekingen gedaan en mijn energiepijl staat nog steeds te hoog. Zelfs die "blauwe Chimay" doet me niet naar mijn bedje verlangen. Het is nu toch al bijna middernacht en ik weet dat ik beter zou gaan slapen. Ik denk echter dat ik de sim wereld nogwat onveilig ga maken. :-)



Oh ja, vanaf nu kan je ook reacties plaatsen op mijn blog zonder dat je geregistreerd moet zijn. Gewoon even klikken op "reacties" en posten maar !!!


Slaapwel !

1 opmerking:

Anoniem zei

Goe bezig :-)