dinsdag 4 september 2007

Mijn Ipod


Mijn Ipod is zo een van die dingen waarover ik heel lang heb nagedacht alvorens ik die honderden euro's wou spenderen. Nu is dit echter één van mijn onmisbare speeltjes. Over de kwaliteit van dit toestel kan er niets slechts worden gezegd. Het werkt prachtige en de design is nog beter!
Nu draait de geruchtenmolen op volle toeren. Morgen zouden er een paar belangrijke productenaankondigingen zijn. De nieuwe Ipod zou worden voorzien van een digitale radio. Als men op de radio een lied hoort dat men graag zou kopen via de Itunes store, zou dit met een eenvoudige klik op de knop mogelijk zijn.
Een ander nieuwtje (lees gerucht) is dat de nieuwe Ipod met een touch screen is uitgerust en dat de bestaande knoppen en wieltjes niet meer aanwezig zijn op het toestel... Nog even wachten dus :-)

Geen opmerkingen: