zondag 2 september 2007

Laatste dag

Voor velen is het vandaag de laatste dag vakantie. De scholen zullen weer volop beginnen leven, de grijze cellen worden terug in werking gezet. Het bruisende leven zal terug van start gaan, files gaan hun normale vormen aannemen en ik, ik moet terug een beetje vroeger opstaan :-( Maar goed, de routine komt er terug in.

Vandaag moet die aangifte in orde zijn, want voor de rest van de week zit de agenda al overvol. Gelukkig zijn er wat vooruitzichten op beterschap, maar daarover zal ik nog wel eens vertellen als het zo ver is.

Gisterenavond waren we pas rond middernacht terug van de BBQ, maar ik kon nog niet echt direct gaan slapen en heb mijn pc maar opgestart. Een beetje gesurfd en Sims2 (http://www.desims2.be/) gespeeld. Voor ik er erg in had was het 2 uur in de nacht. Ja ik weet het, ik had beter aan mijn boekhouding gewerkt, dus ik zal nu maar snel beginnen.

Nog een fijne zondag mensen, geniet ervan !

Geen opmerkingen: