zaterdag 29 september 2007

ongelofelijk

Dit is dus echt ongelofelijk...

Een zaterdagochtend starten in een voetbalkantine rond 8u30 is al straf.Het feit dat mijn ouders er waren was een ongelofelijke leuke verassing, zowel voor mij als voor mijn dochter, en het doet me beseffen dat we eigenlijk iets moeten zoeken dat we elkaar meer zien. We leven veel te veel in een "rat race" en beseffen maar al te weinig wat echt belangrijk is ! Ik heb wel een ideetje ;-)

Maar goed, nu mijn verhaal...
Na lang nadenken wist ik eindelijk welke hartslagmeter ik wou. De Polar CS200CAD. Dus ik met mijn gezinnetje deze namiddag naar Wijnegem Shopping. Nu, het weer was heel slecht, dus je kan het al raden, ongelofelijk veel volk, opgedraaide mensen die zenuwachtig naar een parkeerplaatsje zochten. Na een goed halfuur had ik eindelijk een plekje gevonden op het parkeerdak van het shoppingcenter. Na uiteraard de nodige winkels gedaan te hebben voor de mevrouw des huizes kwamen we eindelijk aan bij de sportwinkel waarvoor ik eigenlijk wou gaan. Dus niet, niet het gewenste metertje dat ik wou... dju toch.

Dan maar naar de Decathlon Winkel aan de Metropolis. Kom ik daar mijn kinesist tegen die ook een hartslagmeter (?) toestel aan het uitkiezen was. Daar vond ik uiteraard wel het computertje dat ik wou kopen, en de kinesist was zo vindingrijk om dit in zijn boekhouding op te nemen zodat we beiden eigenlijk een goed zaakje deden. Ik blij naar huis.... niet dus.

Na het uitpakken van mijn aankoop werd het duidelijk dat er niet in de verpakking inzat wat er moest inzitten. Dit is toch echt ongeloflijk. Hier ben ik dus al een paar weken mee bezig, heb het geluk van mijn kine daar tegen te komen, die dan nog eens zijn goed hart wil laten zien, en dan is mijn toestel niet volledig. Nu kan ik dus heel de weg terug afleggen. De factuur van mijn kine vragen, terug naar de winkel gaan en hopen dat ze me gewoon een nieuw toestel geven dat wel volledig is. Ongelofelijk maar waar. Ik hou jullie op de hoogte ...

1 opmerking:

Anoniem zei

dat noemen we eens pech hebben.Wij hebben vandaag Antwerpen onveilig gemaakt ,goed weer en veel te beleven.