donderdag 8 januari 2009

Goedemorgen deze morgen !

Nog even snel iets posten voordat ik de baan op ga. Het ziet er weer lekker koud uit vandaag. En dan maar klagen over de opwarming van de aarde :-)

Vandaag zoals reeds gezegd, een lekkere drukke dag. Ik heb gisteren nog snel een bestelling geplaatst voor een klant, en heb mezelf de Iomega IX2 cadeau gedaan. Het is te zeggen, om te werken hé. Dat is een NAS, (network attached storage). Dit toestel hang je dus aan het netwerk, en doet dienst als een harde schijf. Ik ga dit gebruiken om backups op te nemen. De hoeveelheid data is te groot geworden om te werken via mijn REV disks van 35GB. Vandaar deze aankoop. Er zitten 2 schijven in van elk 1TB, in mirror. Ik heb datzelfde toestel al bij een klant geplaatst en ik moet zeggen dat het goed doet wat het moet doen. Vandaar deze kleine investering.

Zo, ik ben ermee weg, maak er een mooie dag van !
carpe diem quam minimum credula postero

Geen opmerkingen: