vrijdag 16 januari 2009

de voorbije werkweek

Ja, ze zit erop. De werkweek, de volledige werkweek. Jaja, het is al tijden geleden dat ik nog een hele week heb gewerkt "voor" iemand. Deze week was er dus zo een. Eerlijk... ik werk constant. Zelfs 's nachts ben ik aan het werk. Ik droom van mijn werk, van de projecten... Als ik wakker word zo rond een uur of zes, dan begin ik te werken, dan draait de molen, en dan kan ik dus niet meer slapen, maar hoe voel ik me?.... wel goed, heeeel goed.
Ik heb gewoon een beetje de angst dat dit niet kan blijven duren, ik wacht eigenlijk op het addertje onder het gras, op de valstrik, want zoals het nu loopt, dat is toch wel een beetje "to easy" gegaan. Maar hey, ik heb jaren hiervoor gevochten, maar ja, zoveel 'werk' geluk hebben kan niet ongestraft hé.

Ik heb enkel schrik voor de dingen die ik daar nog niet onder controle heb. Een server die het begeeft, een harddisk die stuk gaat... want niet alles is volgens de regels van de kunst opgesteld, dus het zou wel eens heeeeel snel kunnen omdraaien. Maar we blijven positief denken hé.

Het weekend begint alvast rustig omdat de voetbal wedstrijd niet doorgaat. Dus ik heb nu net de gekregen "echte" whisky opengedaan en mezelf op een glaasje getracteerd. Dank u zusje ;-) Het is heel lekker! Morgen zal het rustig starten zijn, de BTW aangifte van het laatste kwartaal van 2008 in orde brengen en daarna gaan winkelen voor het feestje van zondag.

Volgende week belooft alweer een zeer drukke week te zijn. Ik heb een paar meetings met mensen van mijn vroegere werkomgeving. Misschien dat deze ook nu van betekenis kunnen zijn, een diner met een paar ex-collega's, de goede ex-collega's! Want voor de rest ben ik ongelofelijk blij dat ik uit dat grote circus weg ben. Man man, hoe verder ik daarvan weg ben, hoe straffer ik het eigenlijk nog vind. En voor de rest blijven plannen en sleutelen aan de toekomst.... de toekomst... voor iedereen een onbekende. Spannend hé !

goede nacht

Geen opmerkingen: