donderdag 15 januari 2009

Goed avond grote wereld !

Wat een week al zeg. Het is dus wel echt super druk. Tijdens de dag bij de klant serieus uit de pijp moeten komen om vanalles en nog wat in orde te brengen en te documenteren. En dan nog het gevoel hebben dat je op een tijdbom werkt. Nog ongelofelijk werk te doen dus.

Vandaag een dagje in Brussel doorgebracht bij één van de dochterondernemingen om een installatie mee te doen met IBM. Interessant, dat wel, maar als er zelfs geen tijd is om te eten. Dus onderweg naar huis dan maar dat boterhammetje in mijn mond gestopt. Nee, zo van 's morgens vroeg tot 17u zonder food... niet echt goed.

Dus ik was uiteraard net te laat om nog een bestelling op te halen bij mijn leverancier, onderweg nog 3 telefoontjes gekregen van klanten, kortom alles weer bij elkaar. Nu zouden we nog een grote vis moeten bijvinden dan springt mijn collega direct mee in de zaak. Dat zou het zoveel boeiender maken, maar ook beter te verkopen naar onze klanten.

Nu moet ik dringend nog wat documentatie doornemen van citrix, f-secure en nog wat andere dingen, het financieel plan nog voorleggen aan de boekhouder, afspraak bevestigen bij de notaris,... dus ik moet aan het werk :-)

Geniet nog van de avond !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leven hé dat van een zelfstandige,zolang we maar gelukkig zijn grt.

Anoniem zei

voila, daar gaan we voor !