donderdag 22 januari 2009

Bijna een week verder

Man, de tijd vliegt... Ik denk dat ik de laatste 2 weken zo hard heb gewerkt dan de laatste 2 jaar, en ja, mijn vorige werkgever zou dit niet graag horen...

Alles komt natuurlijk weer bij elkaar. Vandaag had ik een administratie dag. Dit wil zeggen dat ik de laatste dingen aan de boekhouding moest in orde brengen,correctie boekingen en zo, die de boekhouder me had toevertrouwd, naar de bank gaan om het kapitaal van de BVBA te storten, ...

En natuurlijk heeft mijn Nr.1 klant me ongeveer om het uur gebeld. Ik heb zelfs een interventie moeten tussenplannen in Brussel... Dus tijd tekort. En daaraan gekoppeld het vraagstuk, hoe moet het als ik op verlof ben, op cursus, ziek... Ik kan me niet veroorloven om dergelijke klanten een week te laten wachten op iets. Dus er worden alweer nieuwe plannen gesmeed...

Gisteren ben ik gaan eten met 2 ex-collega's. Allé, het is te zeggen, 1 toekomstige vennoot, en 1 goede ex-collega... Het gaat daar echt niet goed, en gelukkig is het niet mijn probleem meer.

Normaal gezien zal morgen het omvormingsverslag door de externe accountant worden goedgekeurd, en heb ik een afspraak volgende donderdag om 15 uur bij de notaris. Als ik daar buitenkom is de BVBA een feit :-)

Het financieel plan dat we hebben opgesteld is vanaf jaar 1 eigenlijk winstgevend. Oké, het loon is miniem, en de kosten/investeringen beperkt, maar dat is normaal denk ik. Dus overstelpt door cijfers en rapporten zie ik het nog steeds zitten. De persoonlijke geneugten zijn belangrijker dan $$$ denk ik dan :-)

Slaap zacht

Geen opmerkingen: