zondag 4 januari 2009

En we zijn weer op weg ....

Inderdaad, het nieuwe jaar is van start gegaan met het nodige eten, drinken en vuurwerk. Vandaag nog een rustige zondag, proberen wat de ontspannen. Ik heb net mijn mails van de voorbije dagen doorgenomen en geklasseerd... Nog te lezen, nog te doen, op antwoorden, .... delete ....

Gisteren was ik al om 8u30 bij een nieuwe klant aan de andere kant van de taalgrens. Installatie van nieuw materiaal, nog wat configuratie van het bestaande... weer een tevreden klant erbij hoop ik :-) Het was trouwens de eerste interventie met mijn associƩ :-) Met 2 is toch net iets plezanter hoor. Maar goed, dat is toekomst muziek. Op het moment ben ik het alleen die de klanten zal omverblazen met schitterende service :-)

Vanaf morgen is het dus "werkendag". Inderdaad, een nieuw groot project bij een niet te onderschatten groot bedrijf. Ik als kleine zelfstandige mag daar alles op poten gaan zetten. Dat zal ongelofelijk hard werken worden, maar het is dan ook een ongelofelijke uitdaging om dit te doen. En het is net de uitdaging die een mens het goed gevoel geeft als de job gedaan is. Mijn bureau heeft vandaag alvast een serieuze poetsbeurt gekregen, dus die is er klaar voor. En morgen ben ik er klaar voor !

Ik wens iedereen het beste toe in 2009. Vooral een goede gezondheid met daarnaast veel liefde, vriendschap en plezier.

Let's do it !

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik wens je ongelooflijk veel geluk met je bedrijf ,vol goede moed moet dat zeker lukken.