dinsdag 9 september 2008

Zomer !

Het lijkt erop dat het vandaag nog eens een klein zomer dagje zal worden.  Gelukkig, want als het zonnetje schijnt gaat alles net een beetje gemakkelijker vind ik.  Sebiet naar het boekhoudkantoor. Ik ben eens benieuwd.   

Daarna langs de winkel inkopen doen om de vrouw een beetje te steunen in de dagtaken, en dan vlug terug aan het werk.  De plannen zijn om een volledige installatie van 'het product' van scratch terug op te bouwen.  Ik heb al zoveel dingen geprobeerd op dat toestel dat het zeker niet meer 100% is.  En een bijkomend voordeel is dat het een zeer goede oefening is.

Den Iphone... het is serieus aan het kriebelen om zo'n ding aan te schaffen, maar de timing is niet echt goed hé.  Ik kan die 650 euro gerust voor andere dingen gebruiken nu...  Dus we stellen het nog even uit :-)  We zullen de nieuwe versie van Itunes misschien vandaag kunnen downloaden.  Dat zijn de geruchten toch, dus ik zal daar maar mee beginnen hé.  Dat is gratis :-)

Geniet van het zonnetje !

Geen opmerkingen: