dinsdag 23 september 2008

newsflash...

Gisterenavond gaan eten met mijn mede-kompaan. Allé, het is te zeggen, mijn toekomstige mede-kompaan. We zijn overeengekomen dat ik start.... Hij zal een klein deel inkopen in de BVBA en blijft gewoon werken. Dat zijn de plannen. Alles komt nu angstvallig dicht. Ik slaap al weken slecht, heb al weken hoofdpijn. Pure angst vrees ik. En toch wil ik dit. Een mens kan toch gek in elkaar zitten hé.

Wat staat er zoal op het lijstje :
- zoeken naar dé manier om zo ingedekt mogelijk te kunnen starten (lees vertrekken)
- een degelijke auto
- businessplan indienen
- geld storten op geblokkeerde rekening
- notaris zoeken
- publicatie staadsblad
- website online zetten
- huidige klanten op de hoogte brengen
- reclame campagne starten
- nodige verzekeringen afsltuiten
- ...

Geen opmerkingen: