vrijdag 5 september 2008

Drukke dag vandaag :-)

Nu ja, voor mij toch.  Ik ben al 2 weken thuis gekluisterd, vandaar ;-)

Binnen een uurtje even een bezoekje brengen aan de dokter.  Hij gaat hopelijk zeer vakkundig de nietjes verwijderen van de operatie.  Daarna nog wat werken om dan in de namiddag mijn afspraak in de bank te hebben.  Hopelijk kom ik daar buiten met een goed gevoel, met het vertrouwen dat het zal gaan.  Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk.

Langs de andere kant begint het een beetje te knagen dat ik thuis zit.  Ik weet het, "het werk" verdient dat zeker niet, niet na wat ze gedaan hebben, maar ik zit zo eigenlijk niet in elkaar.  Ik kan niet tegen oneerlijkheid en dat is nu net het gevoel dat ik heb.  Maar ja, je maakt nu eenmaal geen omelet zonder een ei te breken hé !

Geen opmerkingen: