woensdag 3 september 2008

En we gaan door...

De nieuwe website is voor 70% klaar.  Layout is gemaakt, nu is het nog wat sleutelen aan de inhoud en nog een paar mooie foto's te vinden.  Maar we gaan door.  Vrijdag afspraak in het 
bankkantoor om eens te kijken hoe dat zij de verdere werking zien.  Daarna hoop ik nog een weekje aan het product te kunnen werken, zodat ook dit bijna zal afgewerkt zijn.  Daartussen loopt er nog ergens een aanvraag bij een nieuw boekhoudkantoor, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.  

Natuurlijk spookt er vanalles door die grijze cellen.  Waar ben ik toch mee bezig, maar als ik dan denk aan het andere werk, dan verzet elke vezel in mijn lichaam zich.  Ik voel gewoon dat het moet.  Hopelijk is voelen genoeg hé :-)  Maar ik moet nu eenmaal durven uit mijn comfort zone te gaan om zo nieuwe uitdagingen aan te gaan en terug voldoening te vinden in het werk.  Ik wil binnen 50 jaar (hopelijk trek ik het zo lang...) niet moeten denken dat ik het niet geprobeerd heb, langs de andere kant wil ik ook binnen 6 maanden mijn huis niet verkopen.  Verdomme toch, waarom is het toch zo moeilijk, waarom kan ik niet gewoon op mijn kop laten zitten, mijn centjes verdienen en gerust zijn... mannelijke trots zeker !

Geen opmerkingen: