maandag 8 september 2008

Vanalles en nog wa...

Weekend voorbij, week 3....

Het is de derde dag op rij dat ik me niet goed voel.  Sta op met hoofdpijn, die maar niet wil weggaan en mijn maag is in een soort protest fase denk ik.  Mottig dus....  Is er al een griepje of zo in het land???  Ik weet het niet, maar het is lastig.  

Nog meer gezondheid.... Ik heb mezelf ook een bloeddruk meter aangeschaft en doe nu dus te pas en te onpas een zelfonderzoek :-)  De resultaten zijn eigenlijk beter dan verwacht.  Ze zijn min of meer aanvaardbaar.  Dus nog een paar weken WW en de druk zal nog wel wat zakken zeker.

Voor de rest vliegt de tijd en probeer ik zo veel mogelijk in orde te krijgen, overdenk ik van alles, maak plannen, wijzig die plannen, ...  Het bank gesprek donderdag was positief, allé, ik ging met een positief gevoel naar buiten.  Oké, ze staan niet met de centen te wapperen, maar de KMO verantwoordelijke van B2B in de regio stond toch positief tegenover mijn plannen.  Niet slecht dus.  Morgen naar een boekhoudkantoor, en hopelijk klikt dat ook.  

Ik ga nu nog wat verder mottig zijn en werken,
Een goede werkweek !

Geen opmerkingen: