woensdag 4 juni 2008

moe

Ik ben moe. Letterlijk en figuurlijk. Al maanden werk ik aan een project (en ik bedoel niet mijn 'mijn' project, maar het project voor een werkgever) en gisteren avond was het min of meer toch de tijd om in productie te beginnen. Nu is er weeral iets tussengekomen.... een "collega" die maanden research en testen heeft gedaan hierin, een "collega" waarbij alles ongeloflijk simpel is, waarbij alles ongelofelijk snel is opgelost, tot hij weg is natuurlijk. Wel die "collega" is gisteren serieus de mist in gegaan. Jammer genoeg was dit pas duidelijk na 22u, als er niemand meer is, als niemand iets opmerkt. Ik ben zeker dat vandaag de groete show zal worden opgezet om alles weer te verdoezelen. Ik ben moe, ik ben het moe.

Dit gaat een staartje krijgen.

Geen opmerkingen: