maandag 30 juni 2008

dat was het weekend dan

Het weekend is voorbij gevlogen! Vrijdagavond rustig thuis geweest. Zaterdag wat klusjes gedaan, en 's avonds naar een afscheidsfeestje geweest van een vriendinnetje van mijn dochter. Ze vertrekken naar het zonnige zuiderse Frankrijk. Een wijngaard beheren... sommige mensen lopen hun dromen achterna. Ik moet eerlijk zeggen dat het toch pakkend was toen we vertrokken. Wenende meisjes van 10 jaar omdat ze afscheid moeten nemen... nee niet echt plezant om zien. Dat was dan de harde kant van de keuze van de ouders.

Zondag hadden we een dagje vrij omdat dochterlief was blijven slapen bij een vriendinnetje en in de namiddag naar een verjaardagsfeestje moet. Dus parents day off :-)

We hebben samen een mooie motortocht gemaakt van een paar uurtjes. Heel ontspannend en gezellig. Het heeft mijn goesting om meer met de moto te rijden zeker terug aangesterkt. Jammer dat mijn seizoen zal eindigen op 21/08/08. Mmm rare datum denk ik nu ineens.
21+8+8 = mijn leeftijd... Zou dit iets willen zeggen? Hopelijk iets positiefs dan ;-)

Geen opmerkingen: