maandag 9 juni 2008

Gras in de garage

Aangezien ik gisteren mijn gras heb afgereden, en niet genoeg GFT zakken had, ligt het gras nu noodgedwongen op een grote plastic in de garage. Ik denk niet dat er iemand in de gemeente, of nee, in heel Belgiƫ gras in zijn garage heeft :-)
Ik dus na mijn werkuren een paar winkels gedaan voor GFT zakken. Resultaat, winkels gesloten of voorraad uitgeput. Daar zit ik nu met gras in mijn garage. Morgen zal het er niet van komen omdat ik een dagje naar het buitenland moet. Dus ik zal vrij vroeg vertrekken, zo rond 7u en waarschijnlijk na 21u thuiskomen. Dus het zal nachtwerk worden om de inhoud van de garage in een paar zakken te krijgen. Hopelijk vergeet de vrouw des huizes ze niet te kopen :-)

Voor de rest zit ik nu rustig in de tuin, op een mooi grasveldje, met de laptop op de schoot te genieten van een glaasje witte wijn. Rust, geen doordringend telefoongerinkel, collega's die zeuren, gebruikers die klagen, nee, gewoon rust, genieten, stilte.... Ja zene, het leven kan ook mooi zijn.

Prettige avond !

Geen opmerkingen: