woensdag 18 juni 2008

Moane woensdag

Vandaag moet het een drukke dag worden. Ik heb net wat algemene administratie achter de rug. Een paar facturen maken, voorraden aangepast en mijn mails doorlopen.En zo ben ik net terug van een uurtje fietsen. Ja, gezondheid boven alles hé. Ik wil dit echt meerdere keren per week doen. Ik ben maandag ook een half uurtje gaan fietsen, maar 's woendags kan dit wat langer. Wat zijn we nu met een goed draaiende firma als ik binnen een paar jaar een hartaanval of zo krijg.... Dus nee, dit is geen tijdverlies. Dit is een investering in gezondheid.

Gezondheid, gezin, familie & vrienden en dan pas werk hé !!

En nu gaan we de boekhouding aanvallen... ATTACK !!!!

Ah ja, over gezondheid gesproken. Volgende week dinsdag op controle voor de knie. Ik ben eens benieuwd. Hopelijk is alles in orde en kunnen we een afspraak vastzetten voor ergens in augustus de operatie te plannen.

Geen opmerkingen: