maandag 9 juni 2008

Gevlogen

Ja, dat is het juiste woord. Het weekend is voorbij gevlogen.

Zaterdag was zoals de meeste zaterdagen vrij druk. Winkelen, wat poetsen en opruimen en de dag zat er op. Aangezien het weer zo slecht was kon ik noodgedwongen het gras niet onder handen nemen. Jammer hé :-) 's Avonds een filmpje op DVD gezien en het weekend was voor de helft om.

Zondag was het vaderdag. En ik zal het geweten hebben. Een prachtig, nee wat zeg ik, 2 prachtige kado's stonden te wachten op de ontbijttafel. En daarnaast nog het mooie knutselwerkje van mijn dochter. Wat kan een gezin mooi zijn. Na het ontbijt en wat op te ruimen ben ik op de moto gesprongen om een toertje te doen. Het was perfect weer. Niet te warm, niet te koud. Even gestopt bij mijn grootmoeder en dan terug richting thuis.

Daar waren mijn ouders net toegekomen en hebben we er een heel gezellige namiddag van gemaakt. Rustig op het terras buiten wat bijgepraat. Daarna heb ik toch al mijn moed bij elkaar gezocht en een aanval gedaan op het gras. Dat gras is nu kort en ligt nu in de garage. Ja inderdaad. In de garage. Ik had maar 2 GFT zakken meer, dus moest ik wel een oplossing vinden. Dus deze avond even langs de boekenwinkel en zakken vullen :-)

En dus nu, lekker vroeg de start van de nieuwe werkweek. Wat zal het leven nu weer brengen...

Fijne week mensen !

Geen opmerkingen: