vrijdag 23 mei 2008

Vrijdagmiddag

Terwijl het grootste deel van mijn collega's elkaar aan het uitmoorden zijn in één of ander game heb ik eindelijk wat tijd om nog eens te bloggen.

Het is een super drukke week geweest. Veel en lang gewerkt, nog een heel lange lijst te gaan, dus het zal er niet op verbeteren. Ik wil dan ook mijn bureau een beetje anders gaan inrichting zodat dit aangenamer en vooral efficienter werkt. Zo ben ik van plan om een nieuwe printer te kopen voor in het bureau, samen met een nieuwe monitor waar je ook TV kan op zien. Zo mis ik tijdens het werk toch niet de belangrijke dingen. De finale van "Mijn Restaurant" bijvoorbeeld.

Dit weekend hoop ik een beetje tijd te vinden om wat te relaxen. Morgen zal het kuisen worden, en ik hoop in de namiddag nog eens te kunnen koken. Een van de enige dingen op het moment die me echt ontspannen. Dan denk ik echt niet alle problemen (of uitdagingen ;-) ) Alhoewel ik dringend in de tuin zou moeten werken, maar met een beetje geluk regent het :-)

Geen opmerkingen: