maandag 26 mei 2008

Besteld :-)



Inderdaad, ik heb deze ochtend mijn prive bestellingske geplaatst. Ik was dringend toe aan een printer op mijn bureau, en ik heb dan ook niet aan de verleiding kunnen weerstaan om mijn oude 17" scherm, dat bijna de afmetingen heeft van een visbak, in te ruilen voor een blinkend 20" flatscreen scherm met tv ingebouwd. Dus nu kan ik tijdens het werken ook wat ontspannen :-)


Je kan ook picture in picture opzetten, dit wil dus zeggen dat je een kleine window hebt waarin je tv kan kijken terwijl je gewoon op de computer werkt. Ik ben eens benieuwd hoe dat zal werken. Dit scherm zal naast mijn 22" wide TFT scherm komen te staan, en enkel dienstdoen voor mijn server en mijn testcomputer.


Als printer heb ik gekozen voor de HP C7280. Dit is een alles-in-één toestel. Dus fax, copierapparaat, scanner en printer. Naar wat ik ervan gelezen heb zou dit een fantastisch toestel moeten zijn. Ik heb al met heel veel HP toestellen gewerkt, en deze hebben me nog nooit teleurgesteld, dus daar heb ik alle vertrouwen in.
Deze avond nog even langs een klant om een computer op te halen. Pc doet niets meer, dus dat zal weer wat zoeken worden. Morgen werk ik een hele dag vanuit Brussel. Hopelijk valt de file wat mee en vinden we wat tijd om aan het project te werken. Ons project wel te verstaan :-)
En dan, dan is het woensdag, alle tijd voor mijn project en voor mijn nieuw speelgoed te gaan afhalen !
Prettige avond mensen !

Geen opmerkingen: