woensdag 14 mei 2008

Gelukkig is het

woensdag vandaag. Ik zag het echt niet zitten om tussen die bende amateurs en schijnheiligaards te gaan zitten.

In plaats daarvan probeer ik mijn nieuwe logo/website af te werken, deze namiddag even op klantenbezoek, zou dringend de boekhouding moeten bijwerken, financieel plan opstellen...
De lijst is zo lang dat dit een verlammend effect heeft. Misschien maar eens een puntenplan opstellen zodat ik terug de bomen in het bos zie :-)

Morgen mijn nieuwe lenzen. Ik ben eens benieuwd. Zo zonder bril is echt wel gemakkelijk. Eens dat de lenzen goed zitten besef je het niet meer dat ze er zijn. Dus dat is echt geweldig. De lenzen die ik nu heb zijn een beetje te zwak. Tja, iedereen wordt ouder hé

Bon, nu maar even gaan verder doen,
Have a nice day

Geen opmerkingen: