woensdag 28 mei 2008

Geen excuses meer

Nee, nu niet meer. Mijn bureau is in orde. Alles een beetje opgeruimd deze voormiddag, mijn gloednieuwe printer en tft scherm gezet en wat testen gedaan. Fantastische producten. De printer lost weer al mijn verwachtingen in. Configuratie was een fluitje van een cent, kwaliteit van de afdrukken zijn goed, afdrukken van de foto zijn bijna perfect. Nee echt een aanrader die HP C7280.

Nu gaan we nog wat verder aan het project werken. Als dit klaar is, en mijn compaan is klaar met zijn stuk, dan gaan we eindelijke een hardwareconfig zoeken. Het is te zeggen. We zoeken een bepaald type van behuizing voor ons toestel. Ik heb al wat rondgekeken op internet en natuurlijk vind ik wel wat we willen in de States of het Verre Oosten. Het nadeel natuurlijk is als je daar een bestellingske plaats van 1 stuk (omdat we toch een paar testen willen doen) de kosten te hoog uitvallen in vergelijking met de productkost. Dus we zoeken verder.

Ondertussen werken we ook verder aan alles een beetje op papier te zetten met de bedoeling van externe investeerders over de streep te trekken. We hebben al wat oppervlakkige gesprekken gevoerd en die waren positief. Maar het is natuurlijk altijd afwachten wat er gebeurt als het menes wordt hé... Als je iemand kent die wil investeren in een dynamish bedrijfje, please let me know :-)

Geen opmerkingen: