vrijdag 5 december 2008

Vrijdag = Woensdag vandaag

Yep, omdat ik woensdag gewerkt heb neem ik vandaag mijn recup dag. En het is een heel drukke dag. Ik ga zodadelijk naar het gemeentehuis voor de indiening van de aanvraag voor het reclame bord te plaatsen, daarna heb ik de opdracht gekregen van de chef des huises ;-) om een kerstboom te gaan afhalen. En dan wil ik mijn website finaliseren, eens vragen hoe het zit bij de drukker en bij de boekhouder, want op beide fronten blijft het een beetje te stil naar mijn goesting. Blijkbaar is de crisis toch niet zo erg als ze geen nieuwe klanten willen hé !

Over klanten gesproken. We hebben er 1 bij ! Hieeeha, met dank aan mijn business partner starten we daar met een klein projectje, en als dat succesvol is zal er een groter project aan ons worden toegewezen in 2009. Zaterdag doet mijn partner ook nog een site survey bij een andere potentiële klant, dus we beginnen zachtjes te starten. Maar het belangrijkste is dat onze eerste echte gezamelijk klant en bestelling binnen is! The only way is up !

Maak er een mooie dag van mensen !

Geen opmerkingen: