vrijdag 12 december 2008

Recht in de ogen kijken

Dat is nu net datgene waar ik zo streng op ben. Eender wat er gebeurt, wat ze ook denken, ik kan iedereen recht in de ogen kijken. En dat is net nu zo opvallend. De mensen die vragen naar mij, die me bellen of die een sms sturen, dat zijn nu net de mensen waarvan ik denk dat ze recht in hun schoenen staan. Diegene die volgens mij spelletjes hebben gespeeld, die alles doen uit eigen belang en die hidden agenda's hebben, die hoor ik niet. Zelfs niet diegene die ik al bijna 10 jaar ken... mooi moet ik zeggen. Bevestigend alleszins!

Nu ik heb nog een plannetje dat ik waarschijnlijk wil uitvoeren. Misschien niet alle bruggen opblazen met de ex-werkgever... Klanten zijn klanten, ongeacht waarvan deze komen... dus, je weet maar nooit!

Prettig weekend werkende mensen !

Geen opmerkingen: