woensdag 10 december 2008

de eerste dag voorbij

Voila... mijn eerste dag is gepasseerd. Ik heb wel wat sms-en, telefoontjes en berichtjes gekregen van een paar collega's. Hartverwarmend, pakkend, ik ben er dankbaar voor. De "chef" heb ik natuurlijk niet gehoord, ook niet het zoontje van de big boss.... maar goed, dit bevestigt gewoon mijn gevoel. Het zal waarschijnlijk nog een paar dagen moeilijk zijn om het echt los te laten. Ik ben benieuwd wat er gezegd is, wat ze denken, mijn "ex" collega's, maar eigenlijk moet ik het gewoon los kunnen laten.. Dat komt wel :-)

Stilletjes hoop ik dat het op zijn "gat" valt. Zo kan ik me toch maar verkneukelen in het gevoel dat ik het wel juist had, dat ik wel gelijk had.. maar de strijd is gestreden en ik ga dit dan ook bewust afsluiten. Period. Punt, slush, finit !!!

goede avond en slaap zacht, grote boze wereld

Geen opmerkingen: