zondag 30 november 2008

Bijna maandag....

Nog een 30 minuutjes, en de werkweek begint.... Vrouw en kind liggen al een tijdje onder de wol, Louis Louise is gepasseerd, en ik zou eigenlijk ook moeten gaan slapen. Maar zoals het meestal is, hoe later op de avond, hoe minder slaap ik heb. Klinkt niet echt logisch hé.

Deze week zal een vrij drukke week worden. Morgen nog wat voorbereidingen maken want dinsdag en woensdag zit ik in Luxemburg. Mijn aloude woensdag zal ik vrijdag recupereren. De laatste keer naar Lux, de laatste keer daar mijn collega's zien, zonder dat zij weten dat het de laatste keer zal zijn. Meer en meer heb ik het gevoel een spel te spelen, en dat is nu net hetgene wat ik niet wil doen. Maar ik moet slim zijn, moet mijn verstand laten overheersen op mijn hart. Hoe moeilijk dat ook is. Dus het zal een soort van afscheid zijn, zonder dat iemand het weet behalve ik. Waarschijnlijk zal ik morgenvroeg zo rond 5u30 wakker worden. Zo gaat het meestal op een maandag. Dan kan ik niet meer slapen en kop moe op het werk toe om de week te beginnen. Maar het is een van mijn laatste weken. We tellen in alle stilte af en dromen voor een goede en mooiere toekomst.

Slaap zacht

Geen opmerkingen: