zondag 30 november 2008

het is waar

Ja, het is waar. Ik gun mezelf de laatste tijd weinig tijd om eens even niets te doen. Niets, of gewoon eens iets te doen wat niet in verbinding staat met mijn droom, mijn eigen zaak. Dus ja, het is waar, ik heb mijn blog een beetje verwaarloosd. En zelfs al is er uiteraard wel eens een uurtje tijd om te ontspannen, dus wel even tijd om te "bloggen", dan ontbreekt de echte wil om wat te schrijven. Vandaar het niet echt up-to-date zijn van de blog. Slechte punten hé :-)

Maar mijn excuus... Het wordt echt warm aan mijn schenen. De beslissing heb ik genomen, ik vertel ze tegen zoveel mogelijk mensen, om mezelf te dwingen deze beslissing dan ook echt uit te voeren.... Binnen een paar weken is het een feit, dan heb ik geen baas meer, geen vast inkomen meer, geen zekerheid meer, enkel nog de wil om er te komen, de drang om het waar te maken en de goesting om mijn droom te achtervolgen. Enkel de tijd zal het zeggen... Maar dan heb ik het tenminste toch maar geprobeerd !

Geniet nog van de zondag !

Geen opmerkingen: