zaterdag 8 november 2008

Dan toch....

Ok, ik moet het toegeven, het is overdreven zot, onverantwoord, maar ik ben zo blij :-D

Je moet weten dat ik eergisteren een mail kreeg van Mobistar met de plezante melding dat de iPhone terug in voorraad is. Ik heb zeker 5 keer alles ingevuld voor de bestelling te plaatsen, en net als ik alleen nog maar op de "Send" button moest drukken heb ik mijn driften opzij kunnen zetten... Maar toen was het zaterdag...

In de voormiddag eerst nog wat aan "dakwerken" gedaan. Waarvoor nog maar eens een groete mercie naar mijn pa. Een echte vakman! Ik heb dit nog nooit echt gezegd denk ik, maar ik heb een ongelofelijk respect voor "mijn" pa. Als alle zelfstandigen zo zouden werken, met zo'n vakkennis en mensengevoel, dan zouden er echt heel veel gelukkige klanten zijn. Mercie pa !

Daarna snel naar de voetbal met dochter lief. Zij was kapitein van de ploeg vandaag en ze heeft dit goed gedaan. Aanmoedigen wanneer nodig, maar toch streng en rechtvaardig. Een beetje een leidersfiguur. Mmmmm, van wie zou ze dit hebben. Ik weet alvast van wie niet :-) Jammer dat dat het resultaat 1-3 was. Maar goed, ze kunnen niet altijd winnen !

Daarna snel wat gegeten en dochterlief afgezet aan een verjaardagsfeestje... Dus ik en mijn "madam" de namiddag voor onszelf... En ja, ok, het was dus een uitstapje naar Mechelen... Shopping... again....

Maar dan, dan gebeurt het.... een Mobistar winkel, ik daar snel even binnen om te informeren over de iPhone. Of deze nog in voorraad is. De vriendelijke dame zegt me, "Natuulijk mijnheer"... en ikdan, "Maar ik wil de GB16", Geen enkel probleem mijnheer, de witte of de zwarte...." "Euhhhn, de zwarte aub"... 5 Minuten later loop ik buiten met een iPhone en de nodige euro's armer....

Ik heb er nu een paar uurtjes mee 'gespeeld' en ik moet echt zeggen, het is een fantastisch toestel. Eenvoudig, mooie vormgeving, knap. Ik ben dus een tevreden man. (welliswaar met een budget probleem :-) )

Het enige minpuntje dat ik tot nu toe ondervonden heb is het gebrek aan 'profielen'. Ik had een profiel als ik op het werk ben, als ik ga slapen, als ik buiten ben. De nodige aanpassingen van ringtonen en trilfuncties. Dit ontbreekt dus standaard aan de iPhone. Maar hier zal ik ongetwijfeld wel een programma voor vinden via de Itunes shop...

Prettige zondag mensen en pa, mercie he !

Geen opmerkingen: