donderdag 28 mei 2009

Goede nacht....

Inderdaad, het is bijna middernacht. Het was vandaag een superdrukke dag. Mijn todo lijst ontploft bijna... Een mailserver dit stopt met werken, een update die niet wil installeren, een gebruiker die een virus binnenhaalt, ... denk het onmogelijke en ik heb het vandaag meegemaakt. Maar vooral de bestellingen die ik moet plaatsen morgen maken dat ik een slechte nacht zal hebben denk ik.

Voor het bedrag van een gezinsauto zal ik morgen de nodige bestellingen moeten plaatsen bij de leverancier. Nu, de klant betaald uiteraard wel, maar het is toch maar afwachten dat de configuratie in orde is, dat alles werkt, en vooral, dat er geen onderdelen stuk zijn bij levering. Het is nu eenmaal geen peeceeke dat we bestellen. Nee, een server vraagt de nodige aandacht voor elk onderdeel. Maar goed, dat hoort erbij. En het is eigenlijk zelfs positief... Maar als ik alle bedragen optel wat op het moment in bestelling staat bij de leverancier... mmm, dan hoop ik dat alles goed gaat.

En dat maakt dat ik dringend werk moet maken van een testomgeving zodat ik de nodige ervaring, testen en hands-on kan doen. Maar ja, dat vraagt ook weer een paar duizenden euro's investering maar ik vrees dat ik er niet onderuit zal kunnen.

Morgenvoormiddag een vergadering met een nieuwe leverancier van beveiligingssoftware, daarna een offerte afwerken, de bestelling doorvoeren van 2 grote servers en dan... mijn fietske afhalen :)

Jaja, de winkel heeft gebeld met de melding dat de fiets is geleverd en dat hij morgenmiddag klaar zal zijn :-) Dus in de namiddag een trainingske van een uutje moet lukken hé :-)

Bon.... tot morgen ik ga nog wat werken

Geen opmerkingen: