donderdag 14 mei 2009

Internet everywhere

Wat is een mens nu met een computer en geen internet? Het één is onlosmakelijk verbonden met het ander. Dus dit bracht me aan het denken... Aangezien ik bij de meeste klanten remote control heb, is een internetconctie, eender waar, geen overbodige luxe. Dus na een beetje research ben ik bij Mobistar terechtgekomen. Straf hé, ik ben al bijna 15 jaar trouwe klant bij Proximus, en nu, uiteindelijk toch OOK klant bij Mobistar. Inderdaad, ook, want het zal enkel voor internet everywhere zijn dat ik via mobistar ga. Ik ben ongelofelijk tevreden van Proximus, en dit zowel wat producten als wat service betreft.

Ik heb geopteerd voor het eenvoudigste pakket. Dit wil zeggen, een usb modem die je koopt aan 69 euro, en een maandelijks bedrag van 5 euro. Per dag dat je surft betaal je 1 euro. Dus als je dit maar af en toe gebruikt, laat ons zeggen 2 dagen per week, dan kost dit per maand 13 euro... Hiervoor kan je een klant niet in de kou laten staan ! Dus vandaar... nu nog even wachten tot de simkaart is geactiveerd en dan zal ik de eerste testen doen. Ik hou jullie op de hoogte !

Geen opmerkingen: