donderdag 14 mei 2009

Goedemorgen grote wereld

Een drukke dag voor de boeg, maar dat is goed hé :-)

Ik ben zwaar aan het overwegen om een investering te doen voor de zaak. Ik zou eigenlijk een goede nieuwe en krachtige server moeten kopen zodat ik de nodige research kan doen van nieuwe producten. Natuurlijk spreken we hier over een niet echt onaardig bedrag, dus heb ik zo mijn twijfels. Natuurlijk is een investering nodig, maar omdat ik nog niet zo lang fulltimer ben, twijfel ik. Ik heb graag wat reserve in kas, vandaar :-)

Voor de rest gaat alles zijn gangetje... Fiets is nog niet geleverd en het weekend is ook al lekker vol geboekt. Zaterdag komen er vrienden op bezoek dus daar zal in de voormiddag moeten gewinkeld worden... nu niet direct mijn idee van een toffe zaterdag, maar goed. En volgende week is het een korte week voor de meeste werkende mensen, maar voor een zelfstandige .. :-)

Have a nice day folks !

Geen opmerkingen: