woensdag 18 februari 2009

Korte update

Even 5 minuten break... dus tijd voor een kleine update van vandaag.

Deze voormiddag een meeting gehad waarop ik mijn voorstel voor de nieuwe infrastructuur mocht komen uitleggen. Na de vergadering voelde ik wel dat het goed zat, dus ik mag dit verder gaan uitwerken. Timeframe, kostenplaatje, voordelen beschrijven, ... kortom er een moor rapportje van maken zodat dit kan worden voorgesteld aan de directie.

Deze namiddag ga ik hieraan al een beetje werken, en daarnaast me even proberen te verdiepen in wat lectuur over virtualisatie en nog wat kleinere user-probleempjes oplossen. Deze avond ga ik dineren met mijn (toekomstige) venoot. Eigenlijk mag ik gewoon zeggen vriend. Maar zo is het duidelijk wie ik bedoel hé :-)

Voor de rest weet ik niet wanneer ik alles moet doen. Ik moet met mijn auto nog naar de keuring want eind volgende week is het zover, dringend langs de verzekeringsagent voor allerlei polissen, ik moet nog verder uitzoeken wat ik ga koken zondag (voorgerechten heb ik al :-) ), ...
Ik zou dringend moeten werk maken van het reclame paneel dat ik wil plaatsen, de reclame stikkers op de auto, en een email campagne voor de KMO's in de regio. Dus zoals de meesten onder ons, tijd te kort.

Ah ja, gisteren was ik in Brussel en ben ik 's middags gaan eten met een ex-collega. Man man, als ik die verhalen nog hoor, dan ben ik echt echt echt tevreden dat ik daar weg ben. Dat is daar niet op verbeterd. Maar ik kan nu glimlachen en denken, sukkelaars...

Bon, de 5 minuten break zullen wel voorbij zijn nu. Dus hup hup, terug aan het werk !

Geen opmerkingen: