woensdag 25 februari 2009

en de rommel gaat nog door..

Amai, de week was heel slecht begonnen, maar dat is nog niet alles, ze gaat ook gewoon super slecht door. Gisteren nog mailprobs bij een klant opgelost, vandaag de andere server problemen.... pfff, man, met oude rommel werken is niet plezant.

Dan op interventie naar een klant in Brussel. Net waar ik moet parkeren in het gebouw zijn ze aan het werken, dus ik moet daar met mijn auto al door een gangetje zo breed als auto+spiegels+10cm, een slagboom waar je door de werken niet aankan... dus bats... de zijkant van mijn auto een zeeeeer mooie handtekening. En het ironische is dat ik deze middag mijn autoverzekering op de BVBA in orde heb gezet.. pffff manmanman, wat een rot week, echt een rot week, en ze is nog niet gedaan.

Geen opmerkingen: