dinsdag 24 februari 2009

38

Het is weeral een paar dagen geleden, dus tijd voor een korte update. Wat hebben we de voorbije dagen allemaal doorgemaakt. Wel, om te beginnen werken, :-)
Maar een grote gebeurtenis was toch wel mijn vuurdoop als hobby kok. Opzoeken wat ik ging koken, voorbereidingen treffen, inkopen doen, kortom, er kruipt veel werk in. Die taak wordt door de gemiddelde huisman zwaar onderschat vrees ik. Maar goed, ik ben een hobby kok, dus het was allemaal met de grote glimlach. Soms een beetje stressy dat alles wel goed zou komen, maar ik denk dat het resultaat er mocht zijn. Er is toch niemand ziek geworden :-)

Gisteren, tja, gisteren was het mijn eerste dag als 38-jarige. Maar de dag zelf was niet echt een groot succes. Het begon al 's morgens. Ik vol goede moed met de auto naar de keuring. Maandagochtend, vakantie, dus er zal wel niet veel volk zijn... tarara.... Het leek wel of gans vlaanderen daar stond. En natuurlijk, na een 20-tal minuten aanschuiven, kom je aan een bord waarop staat dat de keuring voor de verkoop in een andere wachtrij is... GRRRRRRRRRR, dus nog eens gaan aanschuiven... heeeel plezant.

Tijdens die keuring een telefoontje gekregen van een klant dat er een server down was, de mail server dan nog wel... ok, daar ging de dag dus. Gewerkt tot voorbij 23 uur, en deze ochtend om 8 uur was ik al in Antwerpen om alles af te werken. Maar eindconclusie is dat alles terug draait, geen data verloren, en ze zullen nu mijn aanbevelingen wel met andere ogen bekijken :-)

Dus nu voel ik me een beetje moe, maar voldaan :-) Jammer van de verjaar'dag' zelf, maar bon, een tevreden klant is ook belangrijk voor een zelfstandige hé !

Maak er nog iets moois van vandaag !

Geen opmerkingen: