zondag 9 maart 2008

Weekend - the end

Zondagavond, weekend bijna voorbij. Het was al bij al een vrij ontspannend weekend. Zaterdag voormiddag de gebruikelijke voetbal tijd. Altijd leuk om je oogappeltje aan te moedigen en te troosten als ze verliezen. Was dus nu het geval :-)

In de namiddag is ze gaan spelen bij een vriendinnetje, en de vrouw des huizes was shoppen met een vriendin, dus ik was baas in huis :-) Eerst gaan inkopen doen en daarna uitgebreid gekookt. Koken is echt ontspannend en ik doe het ontzettend graag. Het mag geen stoemp met worst zijn, neen dat maak ik niet graag (eten wel hoor :-) ). Het moet een beetje speciaal zijn. Dus mijn "Zilveren Lepel" kookboek eens open gedaan (waarvoor nog eens dank aan mijn zusje!) en een gerecht geprobeerd. Ik moet zeggen, het was lekker!

Vandaag serieus wat gewerkt voor de zaak. Wat opgeruimd en gerommeld. Dus lekker mijn zin gedaan. Nu gaan we onze gebruikelijke zondagse steak-met-frieten eten en daarna begint de TV avond. De Pfaffs en Sarah... en dan bed tijd !!

Geniet nog van de zondag en prettige werkweek !

Geen opmerkingen: