donderdag 13 maart 2008

Onze hoofdstad

Ik ben op het moment aan het werk in Brussel. Ergens in een DRP gebouw, een kelder dus. We zijn volop bezig om servers te configureren.

Gisteren nog goed doorgewerkt aan mijn project. Ik krijg stilletjes aan een goed zicht op wat ik wil in het product. Wat moet het kunnen en wat niet. Dus dat kan enkel maar positief zijn.

Voor mijn vakantie wil ik ook nog een paar boeken aanschaffen. Gisteren heb ik nog een bestellingske geplaatst op Proxis. Een boek over "Hoe schrijf ik een goed ondernemingsplan" en een ander boek over "Freelancing" Moet wel interessant zijn hé ;-) Hopelijk krijg ik ze nog op tijd aan. Met de post weet je maar nooit. Misschien dat ik van het weekend nog even langs het computerwinkeltje ga om een boek van "SSH", "SNMP" en Linux te kopen. Klinkt goed hé, echte literatuur voor de vakantie :-D

Deze avond waarschijnlijk nog een meeting met mijn businesspartner (klinkt zwaarder dan dat het is hoor ;-) ) Dus ik zal "Mijn restaurant" maar opnemen. Hopelijk kan ik dat daarna nog even meepikken. Afhankelijk van het uur natuurlijk.

Geen opmerkingen: