maandag 10 maart 2008

Vakantie in zicht

Inderdaad, nog een 2 kleine weekjes werken en het is vakantie. Zoals steeds vertrekken we ook dit jaar naar ons vertrouwd skioord in het lechtal. Het zal wel het eerste jaar zijn dat ik niet ga skiƫn. Mijn knie blessure laat dit nog niet echt toe, ook al zal het wel voor een stuk tussen mijn 2 oren zitten. Na de operatie deze zomer zal ik dit hoofdstuk pas echt afsluiten... dus het zal voor volgend jaar zijn.

Deze middag ben ik dan maar langs gereden bij de bandenboer. In Duitsland zijn winterbanden verplicht bij winterachtig weer. Dit kan je nog interpreteren dus. Maar vanaf 2008 is het in Oostenrijk ook verplicht, en dit tot 15 april. Dus geen ontkomen aan. Er blinken nu dus 4 gloednieuwe winterbanden op mijn voiture :-) Eigenlijk een heel knap systeem. Mijn gewone banden worden daar gestokkeerd, en dus binnen een maandje doen we dit in de omgekeerde richting, en dan zijn mijn winterbanden daar dus in hun stock tot volgend jaar. Perfect !

Nu gaan we een aflevering meepikken van Pheadra, en daarna misschien nog wat werken of vakliteratuur doornemen.

Tot morgen !

Geen opmerkingen: