maandag 3 maart 2008

Pubertijd...

Ik vraag me het eigenlijk af. Wanneer begint de pubertijd? Als ze opstandig worden, een eerste lief, altijd een ander idee dan wat je zelf denkt... Ik weet het niet. Nee, mijn oogappeltje is nog net een beetje te jong vind ik.

Maar toch... Deze ochtend samen met haar naar de tandarts geweest voor een eerste beugeltje... man man. Mijn hart smelt als ik haar daar zo zag liggen op de stoel. Ondergaan, een beetje angstig en vooral nieuwsgierig wat dat allemaal gaat geven.
Nu zie je er nog niet veel van. Het is een binnenbeugel die er moet voor zorgen dat de tanden meer plaats krijgen. Pas binnen een paar maanden zullen de blokjes worden gezet. Het doet toch maar beseffen dat de pubertijd stilletjes aan de deur zal gaan kloppen. Maar ik ben er zeker van dat ook deze leeftijd zijn charmes zal hebben. (Dat zegt mijn mama toch :-) )

Prettige werkweek mensen !

Geen opmerkingen: