dinsdag 19 februari 2008

Nokia N80

Een paar jaar geleden heb ik mijn Nokia N80 gekocht. Een prachtig toestel. Ik ben er steeds ongelofelijk tevreden van geweest. Mag ook wel voor iets meer dan 700 euro was het toestel toen mijn eigendom. Na een paar jaar trouwe dienst heb ik daarstraks eens toevallig op de site van Nokia gaan kijken of er geen software updates waren voor mijn toestel. En natuurlijk, een nieuwe firmware was te downloaden via hun website.

Ik twijfelde nog om dit te doen, mijn toestel werkte prachtig, maar ik heb me toch laten verleiden door eventuele nieuwe programmatjes en functies. Dus na een volledige backup genomen te hebben van mijn N80 (ja, zo verstandig ben ik wel ;-) ) startte ik de firmware update... Na een paar minuten, een error op mijn PC, crash van de update, en voila, mijn N80 = dead.... Godv*****me. Hij wil niet meer opstarten, niets gaat nog, dus geen gsm meer... Morgen tussen de klantbezoeken dus even langs de GSM winkel om mijn toestelletje binnen te leveren. Ik had het niet mogen doen.... een wijze les, als het werkt, laat het werken....

Tot morgen

Geen opmerkingen: