zondag 24 februari 2008

+1

Er is zaterdag een jaartje bij gekomen.... aiai, we naderen de 40...

Het was super gezellig zaterdagavond. Familie op bezoek, een hapje en een drankje en wat kunnen bijpraten... Fantastische quality time :-)

Vandaag was het een vrij rustige dag. Na een onbijt de valiezen klaargezet voor morgen. Iedereen is hier het huis uit. Vrouw en dochter op sportklassen en ik een weekje naar Zwitserland voor het werk...

Reizen voor het werk. Ik vind dat dat altijd heel mooi klinkt als je zegt dat je naar het buitenland moet voor je werk, maar mij kunnen ze er geen plezier mee doen. Na een dag hard doorwerken gaan we welliswaar eens lekker eten in een of ander restaurantje, maar daarna zit je toch maar alleen op een saaie hotelkamer om de dag erna gewoon weer hetzelfde te moeten doorstaan.

Nee, voor mij hoeft het niet zo echt, maar ja, the job has to be done !

Dus zal ik waarschijnlijk iets minder tijd hebben om wat te bloggen, dus maak er een mooie week van !!

Geen opmerkingen: