zondag 26 oktober 2008

Vanalles

Weekend, en ja, zelfs een paar daagjes vakantie. Gisteren trouw naar de voetbal van dochterlief geweest. Mooi gespeeld, al zeg ik het zelf. Ze zijn gewonnen met 1-9, waarvan er 7 goalen door de 2 meisjes van de ploeg zijn gemaakt. En ja, 4 door mijn oogappeltje :-)

Daarna naar de winkel geweest voor de nodige aankopen, en eenmaal thuis gekomen spagetti saus gemaakt voor een paar keer. Kwestie van af en toe eens iets uit de vriezer te kunnen nemen. s'Avonds was ik de baas in huis omdat vrouwlief met een paar collega's op stap was. Het was dus een rustige film avond. K19, een film die ik een tijdje geleden had opgenomen bekeken.

Vandaag zal het weer een goed gevulde dag worden. Om 9 uur zat ik op de fiets in de frisse ochtend om een uurtje later een goed douchke te kunnen nemen. Nu even de mails doornemen en wat antwoorden, dochterlief naar een vriendinnetje brengen. Deze middag gaan we eten in het dorp, (lokale verplichtingen hé, of nee, we noemen dit nu 'networking' ) en daarna naar een wijndegustatie. Hopelijk zal het morgen geen hoofdpijn dag worden :-) Dochterlief zal dus ook haar vriendinnetje dat naar Frankrijk is verhuisd terugzien. Dat zal leuk worden !

Geniet van de zondag !

Geen opmerkingen: