woensdag 5 augustus 2009

Mac


Het is er dan toch van gekomen. Mijn eerste Mac. Ik heb lang getwijfeld maar uiteindelijk is mijn keuze gevallen op de Macbook Pro 13", 2,54Ghz processor en 4GB intern geheugen. Daarnaast heb ik ook direct de Mighty Mouse, iWork09 en een mooi hoesje aangekocht. Ik moet echt zeggen dat na een dag ik serieus onder de indruk ben van dit toestel. Perfecte afwerking, stil, snel en een ongelofelijk design. Elk detail klopt gewoon. Het is wel degelijk een aanpassingen na ongeveer 20 jaar Microsoft addict te zijn, maar ik ben zeker dat ik en mijn Mac een mooie toekomst tegemoet gaan.

Voor de rest gaat het leven zijn gangetje. Ik probeer niet teveel te werken omdat het toch een beetje vakantie is deze 2 weken (waarvan er al 1 week bijna voorbij is), werk wat in de tuin en speel wat met mijn nieuwe Mac...

Ik overweeg om een technische blog te starten, dus niet echt incognito, met tips en truks... dus, dit wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd...

Geen opmerkingen: