woensdag 29 juli 2009

Gewoon het leven

Werken, eten, slapen, werken, ... dat is zoal de laatste dagen eigenlijk. De vakantie... tja, we hebben besloten om niet op vakantie te gaan dit jaar. Het ligt een beetje te moeilijk voor mij. Ik weet dat dit niet echt gemakkelijk moet zijn voor mijn wederhelft, want dat is voor haar super belangrijk, maar ik hoor ze niet klagen... Liefde kan mooi zijn hé :-)

Voor de rest zal ik het de komende 2 weken wel wat rustiger aan doen. Ik ga proberen de werken te beperken tot 2 dagen in de week. De rest van de dagen gaan we uitstapjes maken en genieten van het hopelijke mooie weer.

De zaak... wel, ik breek er de laatste dagen mijn hoofd over hoe ik maar nieuwe klanten zou kunnen vinden. De reclame campagne van een goede maand geleden heeft niet veel uitgehaald. Ik zou wat moeten vissen in die vijver waarin ik nu zit... mmm, misschien is dat een denkpiste...

Geniet nog van het zonnetje mensen !

Geen opmerkingen: