vrijdag 31 augustus 2007

Weekend....

Pfff, eindelijk bijna weekend. Het was een zware week en het weekend zal ook niet echt rust brengen. Misschien dat ik zondag nog wat tijd zal vinden om mijn boekhouding in orde te brengen en mijn aangifte in de bus te gaan steken. Ja, met schaamrood op mijn wangen moet ik bekennen dat dit nog steeds niet in orde is.

De plannen voor dit weekend :
Deze avond ga ik lekker eten met familie. Het zou een soort BBQ op tafel zijn. Ik heb dit al eens gedaan in de Ardennen en dat was echt heel plezant en lekker. Dus dat zijn goede vooruitzichten voor straks :-)

Morgen naar de voetbal met mijn dochter. Ze heeft een wedstrijd om 9u30 maar we moeten er reeds om 8u30 zijn... Hieeeya, niks plezanter dan te moeten opstaan op een zaterdag !

En in de namiddag naar een BBQ. Ja, ja ik weet het, diner time :-)

Tot de volgende !

Geen opmerkingen: