woensdag 2 juli 2008

Flex

Nog iets dat op mijn todo lijstje staat, en toch dringender wordt, is het vernieuwen van mijn website. Deze draait nu ongeveer 3 jaar en de layout is toch aan vervanging toe. Ik zou ook meer een interactief gedeelte willen voor de klanten waar ze hun afpsraken, afrekeningen, problemen, oplossingen, ... kunnen terugvinden. Als het ware een overzicht wat er bij hun gebeurt is en welke oplossing daar aan gegevens is. Zou dit interessant zijn denk je? Ik als klant zou dit toch een meerwaarde vinden.

Dus ben ik eens aan het rondkijken naar de "moderne" middelen om een website te bouwen. Flex is zo'n middel. Ik heb op youtube al een paar tutorials gezien in ben dit nu aan het downloaden. Ik ga hiermee wat knutselen en hopelijk kan dit een mooi en vlot resultaat geven voor de nieuwe website. Ook voor "het project" zal dit kunnen worden gebruikt. Keep you posted !

Geen opmerkingen: