woensdag 9 januari 2008

woensdag 12

Pffff, bijna 23u30 en nu pas rust. Maar toch even nog ontstressen voor ik onder de lakens kruip. Een beetje mijn dag herbekijken door wat te bloggen :-)

Het was een drukke dag. Bijeenkomst van Microsoft, een paar klanten gebeld, en net terug van onze potentiƫle "big fish". Het gesprek was niet evident. Aangezien het volledig in het Frans was en ik wat vermoeid ben moest ik soms naar mijn gevoel een beetje te lang nadenken. Maar goed, we hebben elkaar goed begrepen, dus dat is het belangrijkste.

Conclusie is eigenlijk dat we een serieus startkapitaal nodig hebben en dat we naar mijn mening, met deze projecten die op stapel staan misschien toch maar beter een bvba starten. We zullen er nog eens moeten over brainstormen met boekhouder en bankier. Maar een ding weet ik elke dag zekerder, dit is wat ik wil. Dit moet het jaar worden, het is nu of nooit.

Morgen een dag op het werk van vergaderen, vergaderen, vergaderen... en 's avonds nog een installatie gaan doen bij een klant van me. Dus er zal weer niet veel tijd overblijven.

Slaapwel mensen !

Geen opmerkingen: